Skip to content

Kundeløfter

Dette lover vi i Dialog overfor våre kunder

  • Personlig involvering
  • Aktiv oppfølging
  • Vi har ”kundebrillene” på
  • Praktiske verktøy

Personlig involvering

Vi legger vårt personlige engasjement inn i kundens oppdrag. Vår entusiasme skal bidra til at vi sammen med kundene når de avtalte målsettingene. Gjennom godt humør og raushet legger vi en god grobunn for vår faglige soliditet. Vi legger sjela vår i oppdraget!

Aktiv oppfølging

Gjennom tett og avtalt oppfølging bidrar vi til at programmets målsetting nåes. Vi er strenge på avtaler som inngås i våre opplegg; fordi vi vet at det gir resultater. Vi følger opp også når det er ubehagelig – for kunden. Sammen skal vi nå de målene som er satt!

Vi har «kundebriller» på

Vi vet at kunden har erfaringer og kompetanse som er meget verdifulle for prosjektet og derfor har vi på oss «kundens briller». Sammen med vår egen kompetanse og erfaring øker dette mulighetene for gode resultater. Ofte har vi også på oss ”brillene til våre kunders kunder”.

Praktiske verktøy

Et av våre delmål er at «kunden skal kunne bruke den nye kunnskapen på jobben i morgen». Derfor har vi alltid kundens hverdag som en referanseramme for de prioriterte tiltakene i våre program. Det er lite «nye amerikanske ord og firkanter med mange piler» i våre oppdrag – vi går rett på ballen og vil ha praktiske resultater. Sammen med kundene utarbeider vi verktøy som gir mer effektive rutiner og bedre problemløsninger.

Advertisements
%d bloggers like this: