Skip to content

Faglig grunnlag

Vi tror at personlig utvikling, trivsel og opplevelse av egen mestring er nøkkelen til gode prestasjoner. Gjennom aktiv involvering, klare ansvarsområder, tillit og tydelige målsettinger tror vi at organisasjonen får frem viktige suksesskriterier. Vi i Dialog tror også at gode kundeholdninger, effektivt salgsarbeid, kremmerånd, bransjefaglig kompetanse, motiverende ledelse og gode interne samarbeidsforhold er grunnlag for en solid bedrift.

Vår erfaring er at ved å skape et stort fellsområde mellom fagområdene organisasjons-/personalutvikling og markedsføring/salg; gir man bedriften en solid plattform for gode resultater. Når alle er med i arbeidet med å skape bedriftens egne ”spilleregler” og opplever et skikkelig lagspill mot et tydelig mål – da er det motiverende å spille! Når alle i tillegg opplever at de er viktige deler i et aktivt kundearbeid – da skapes det gode resultater.
%d bloggers like this: