Skip to content
1. april 2012 / Stian

Facebook Ads – B2B – Great success

Facebook Ads har tydelig en effekt på besøket

Nettstedet til tre bedrifstrådgivere er i utgangspunktet ikke en trafikkdriver av dimensjoner. Den siste tiden har vi eksprimentert med diverse tiltak som spredning av blogginnlegg i sosiale medier, Google Adwords og søkemotoroptimalisering. Den siste uken har vi også testet Facebook Ads.

Jeg har aldri forsøkt Facebook Ads i en B2B-setting, men det burde flere prøve!!

Muligheten for målretting av annonser på Facebok har jeg alltid vært fasinert av og sette gode resultater på forbrukermarkedet, men det er overraskende hvor effektfullt annonsene er også på bedriftsmarkedet.

Den siste uken har vi testet med annonser for kurset «Et produkt til i handlekurvern» som har gitt solide besøkstall for oss å være – til en hyggelig kostnad.

I tiden fremover kommer vi til å teste ulike bilder og tekst i annonser, ulike landingssider og ulike målgrupper.

Om du har lyst til å prøve deg – bistår vi gjerne i prosessen. Vi har tro på at bedriftens interne ressurser er de beste til å gjennomføre kampanjer på nett – dette gir større kontroll og innsikt enn å outsource dette til ukjente tilbydere hvor man strengt talt ofte er skeptisk til leverandørens faktisk markedsfaglige kompetanse…

Lykke til 🙂

Advertisements
%d bloggers like this: